Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 21 stycznia 2022
w Esensji w Esensjopedii
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup

Nadchodzi Ars Magica

Esensja.pl
Esensja.pl
Galmadrin
„Możesz zostać największym czarodziejem, jakiego Europa kiedykolwiek widziała. Jeszcze nie teraz, uczniu, ale już niedługo. Gdy tylko skończysz studia ni rycerz, ni król, ani demon, ani smok nie będą kierować twoim przeznaczeniem.”

Galmadrin

Nadchodzi Ars Magica

„Możesz zostać największym czarodziejem, jakiego Europa kiedykolwiek widziała. Jeszcze nie teraz, uczniu, ale już niedługo. Gdy tylko skończysz studia ni rycerz, ni król, ani demon, ani smok nie będą kierować twoim przeznaczeniem.”
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Pozwól się porwać przygodzie i udaj się w pełną niebezpieczeństw podróż po mistycznej trzynastowiecznej Europie. Wyobraź sobie świat, w którym legendy opisują rzeczywistość, gdzie piękne nimfy tańczą na leśnych polanach, przepotężne anioły wiernie bronią swych podopiecznych, plugawe demony kuszą słabych i naiwnych, a czarodzieje władają mocą o niepojętej dla zwykłego śmiertelnika sile.
Wciel się w rolę potężnego maga i zostań członkiem Zgromadzenia Hermesa. Ucz się od najlepszych i zgłębiaj tajniki sztuki magicznej. Odkrywaj sekrety mocy, poznawaj tajemne formuły i twórz własne, niepowtarzalne zaklęcia. Zmień historię i spraw by twoje czyny stały się legendą.
Akcja gry Ars Magica toczy się w wyidealizowanej średniowiecznej Europie około roku 1200. W świecie odwołującym się do autentycznych średniowiecznych wierzeń, legend i mitów.
Mechanika gry oparta jest na kościach dziesięciościennych. Postaci opisane są przez osiem ogólnych atrybutów i umiejętności. Bardzo szczegółowo zostały rozpisane umiejętności magiczne, stanowiące sedno systemu. O zdolnościach maga w konkretnej dziedzinie świadczy poziom jego wiedzy z zakresu danej techniki magicznej.
Ars Magica piąta edycja otrzymała Origins Award w kategorii Najlepsza Gra Role-Playing 2004 roku. Polska wersja systemu zostanie wydana przez wydawnictwo Galmadrin (wydawcę szóstej edycji Zewu Cthulhu).
koniec
9 września 2011
Galmadrin
44-100 Gliwice, ul. Harcerska 8A/3

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Hugo 2021 – laureaci

20 XII 2021

18 grudnia podczas 79 Worldconu w Washington D.C. przyznano Nagrody Hugo 2021.

więcej »

Copernicon 2021: spotkajmy się w Wirtualnym Toruniu!

5 VIII 2021

W tym roku Copernicon odbędzie się wyjątkowo w cyberprzestrzeni dzięki aplikacji Gather Town. Umożliwia ona uczestnictwo w festiwalu z dowolnego miejsca na świecie bez utraty unikalnej atmosfery konwentu fantastyki oraz stworzenie wrażenia faktycznej bliskości z innymi uczestnikami.

więcej »

Polecamy

Testowanie szczepionki na wirusa?

Online:

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Tegoż twórcy

Pudło czy trafiony?
— Wiktor „Wiki” Matlakiewicz

Tegoż autora

Galmadrin
— Noworoczne „Gwiazdy są w porządku”

Galmadrin
— Wiktoriańskie „Gwiazdy są w porządku”

Galmadrin
— Ruszyła przedsprzedaż „Nightfall”

Galmadrin
— Drugi numer „Gwiazdy są w porządku” dostępny

Galmadrin
— Pierwszy numer miesięcznika „Gwiazdy są w porządku”

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.