EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Spotkanie w dolinie śmierci |
Tytuł oryginalny | Вохӯрӣ дар дараи марг [Встреча в ущелье смерти] |
Reżyseria | Tachir Sabirow |
Zdjęcia | Wiktor Mirzajanc |
Scenariusz | Fazlitdin Muchammadijew |
Obsada | Sawriniso Sabzalijewa, Tachir Sabirow, Jurij Diedowicz, Galib Isłamow, Władimir Siczkar, Sajdo Kurbanow, Machmudżon Alizoda, Irina Kalinowska, Ismat Aszurow, Anwar Kendżajew, Dawid Iljabajew, Imomberdy Mingbajew, Nozukmo Szomansurowa |
Muzyka | Abdufattoch Odinajew |
Rok produkcji | 1979 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Czas trwania | 65 min |
Gatunek | dramat, historyczny, western |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Klasyka kina radzieckiego: Żona i mąż po dwóch stronach barykady |
EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Spotkanie w dolinie śmierci |
Tytuł oryginalny | Вохӯрӣ дар дараи марг [Встреча в ущелье смерти] |
Reżyseria | Tachir Sabirow |
Zdjęcia | Wiktor Mirzajanc |
Scenariusz | Fazlitdin Muchammadijew |
Obsada | Sawriniso Sabzalijewa, Tachir Sabirow, Jurij Diedowicz, Galib Isłamow, Władimir Siczkar, Sajdo Kurbanow, Machmudżon Alizoda, Irina Kalinowska, Ismat Aszurow, Anwar Kendżajew, Dawid Iljabajew, Imomberdy Mingbajew, Nozukmo Szomansurowa |
Muzyka | Abdufattoch Odinajew |
Rok produkcji | 1979 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Czas trwania | 65 min |
Gatunek | dramat, historyczny, western |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Uzbecki dramat wojenny „Sto jeden” Hamidułły Hasanowa to opowieść oparta na faktach. Reżyser przedstawia w niej historię wziętych do niewoli latem 1941 roku jeńców wojennych Armii Czerwonej – byli nimi sami Uzbecy – którzy trafili do znajdującego się na terenie Holandii Kamp Amersfoort. Komendant obozu Walter Heinrich otrzymał zadanie przygotowania ich do swoiście pojętej misji specjalnej.
więcej »Chociaż z dużym zainteresowaniem obserwujemy, jak konflikt na Terminusie osiąga punkt kulminacyjny, to niestety w jego finałowej scenie otrzymujemy – niemal dosłownie – deus ex machina. Nic dziwnego, że na tym tle zdecydowanie lepiej wypada wątek rozgrywki między Świtem i Zmierzchem, która także wkracza w decydująca fazę.
więcej »W trzy lata po tym jak przeniósł na ekran powieść szwedzkiego prozaika Pera Wahlöö „Morderstwo na 31 piętrze”, estoński reżyser Peeter Urbla zabrał się za ekranizację kolejnego skandynawskiego kryminału. Tym razem padło na dzieło Karla Arnego Bloma, które w wersji filmowej otrzymało tytuł „Błędne koło”.
więcej »Peregrynacje wyssane z palca
— Jarosław Loretz
Podróże międzygwiezdne de luxe
— Jarosław Loretz
E.T. wersja hard
— Jarosław Loretz
Ogrodowy nielot
— Jarosław Loretz
Mumii podejście drugie
— Jarosław Loretz
Mumia z gwiazd
— Jarosław Loretz
Pracownik idealny
— Jarosław Loretz
Niech się mury… drzewią?
— Jarosław Loretz
Interpol muzealny
— Jarosław Loretz
Gdy w domu brakło kombinerek
— Jarosław Loretz
Gdy ofiarą pada gliniarz…
— Sebastian Chosiński
Generalska córka
— Sebastian Chosiński
Z Mińska do Nowego Jorku
— Sebastian Chosiński
Zdrajcy i ogłupiacze
— Sebastian Chosiński
Moskiewskie zaułki jak Paryż
— Sebastian Chosiński
Łotewska twarz komisarza Martina Becka
— Sebastian Chosiński
Operacja „Dzień Sprawiedliwości”
— Sebastian Chosiński
Osiemnaście mieć lat – na wojnie to grzech!
— Sebastian Chosiński
Wielkie dramaty małych ludzi
— Sebastian Chosiński
Kiedy wejdziesz między wilki…
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Kamp Amersfoort
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Artysta o wielu twarzach
— Sebastian Chosiński
Utopijna opowieść weselna
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Polska Ludowa oczyma reportażysty
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Moment, którego nie da się zapomnieć
— Sebastian Chosiński
Grać obrazami, malować dźwiękami
— Sebastian Chosiński
Lamentacje nad losem ojców i synów
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Stirlitz versus Hans Kloss
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Bohaterowie i zdrajcy
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: W cieniu historycznego browaru
— Sebastian Chosiński