EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Ofiara dla burzy |
Tytuł oryginalny | Ofrenda ala tormenta |
Dystrybutor | Netflix |
Reżyseria | Fernando González Molina |
Zdjęcia | Xavi Gimenez |
Scenariusz | Luiso Berdejo |
Obsada | Marta Etura, Leonardo Sbaraglia, Imanol Arias, Carlos „Nene” Librado, Francesc Orella, Itziar Aizpuru, Alicia Sánchez, Marta Larralde, Eduardo Rosa, Ana Wagener, Álvaro Cervantes, Benn Nortrhover, Susi Sánchez, Elvira Mínguez, Miren Gaztañaga, Patricia López Arnaiz, Colin McFarlane, Ánjel Alkain, Paco Tous |
Muzyka | Fernando Velázquez |
Rok produkcji | 2020 |
Kraj produkcji | Hiszpania, Niemcy |
Cykl | Baztán |
Czas trwania | 139 min |
Gatunek | thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Krótko o filmach: Dolina Baztán: Inguma |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Ofiara dla burzy |
Tytuł oryginalny | Ofrenda ala tormenta |
Dystrybutor | Netflix |
Reżyseria | Fernando González Molina |
Zdjęcia | Xavi Gimenez |
Scenariusz | Luiso Berdejo |
Obsada | Marta Etura, Leonardo Sbaraglia, Imanol Arias, Carlos „Nene” Librado, Francesc Orella, Itziar Aizpuru, Alicia Sánchez, Marta Larralde, Eduardo Rosa, Ana Wagener, Álvaro Cervantes, Benn Nortrhover, Susi Sánchez, Elvira Mínguez, Miren Gaztañaga, Patricia López Arnaiz, Colin McFarlane, Ánjel Alkain, Paco Tous |
Muzyka | Fernando Velázquez |
Rok produkcji | 2020 |
Kraj produkcji | Hiszpania, Niemcy |
Cykl | Baztán |
Czas trwania | 139 min |
Gatunek | thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Choć pustynia Kara-kum znajdowała się tysiące kilometrów od głównych frontów wojny niemiecko-radzieckiej, to i tam dotarli hitlerowscy dywersanci, którym na dodatek sprzyjały niedobitki miejscowych basmaczy. O takiej właśnie akcji niemieckiego wywiadu opowiada w „Gorących szlakach” uzbecki reżyser Jułdasz Agzamow.
więcej »Możemy się przekonać, że w serialu znaczenie Hariego Seldona jest znacznie większe niż w cyklu Isaaca Asimova, gdyż tutaj nie tylko jest twórcą psychohistorii i obu Fundacji, lecz nawet po swej śmierci aktywnie uczestniczy w rozwoju wydarzeń.
więcej »Uzbecki dramat wojenny „Sto jeden” Hamidułły Hasanowa to opowieść oparta na faktach. Reżyser przedstawia w niej historię wziętych do niewoli latem 1941 roku jeńców wojennych Armii Czerwonej – byli nimi sami Uzbecy – którzy trafili do znajdującego się na terenie Holandii Kamp Amersfoort. Komendant obozu Walter Heinrich otrzymał zadanie przygotowania ich do swoiście pojętej misji specjalnej.
więcej »Międzygwiezdne fotele w natarciu
— Jarosław Loretz
Peregrynacje wyssane z palca
— Jarosław Loretz
Podróże międzygwiezdne de luxe
— Jarosław Loretz
E.T. wersja hard
— Jarosław Loretz
Ogrodowy nielot
— Jarosław Loretz
Mumii podejście drugie
— Jarosław Loretz
Mumia z gwiazd
— Jarosław Loretz
Pracownik idealny
— Jarosław Loretz
Niech się mury… drzewią?
— Jarosław Loretz
Interpol muzealny
— Jarosław Loretz
Jak ogień z wodą
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Grzebanie w czasie na nic ci zda się
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Spotkanie na pustkowiu
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Porozmawiajmy z innym mną
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Thor to imię czy stanowisko?
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Znałem twoją babcię
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Dolina Baztán: Tarttalo
— Sebastian Chosiński
Dolina Baztán: Basajaun
— Sebastian Chosiński
Kieślowszczyzna w pelerynce
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Istne pandamonium
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Klasyka kina radzieckiego: Niełatwo być geologiem
— Sebastian Chosiński
Na długie jesienne wieczory…
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: „Przebierz się, Pawłowski!”
— Sebastian Chosiński
Balsam dla duszy i ciała
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Kamp Amersfoort
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Artysta o wielu twarzach
— Sebastian Chosiński
Utopijna opowieść weselna
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Polska Ludowa oczyma reportażysty
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Moment, którego nie da się zapomnieć
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Gdy ofiarą pada gliniarz…
— Sebastian Chosiński