EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Klucz do koszmaru |
Tytuł oryginalny | The Skeleton Key |
Dystrybutor | UIP |
Data premiery | 2 września 2005 |
Reżyseria | Iain Softley |
Zdjęcia | Daniel Mindel |
Scenariusz | Ehren Kruger |
Obsada | Kate Hudson, Peter Sarsgaard, Joy Bryant, John Hurt, David Jensen, Gena Rowlands, Isaach De Bankolé |
Muzyka | Ed Shearmur |
Rok produkcji | 2005 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 104 min |
WWW | Strona |
Gatunek | thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
De ja vu... doo |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Klucz do koszmaru |
Tytuł oryginalny | The Skeleton Key |
Dystrybutor | UIP |
Data premiery | 2 września 2005 |
Reżyseria | Iain Softley |
Zdjęcia | Daniel Mindel |
Scenariusz | Ehren Kruger |
Obsada | Kate Hudson, Peter Sarsgaard, Joy Bryant, John Hurt, David Jensen, Gena Rowlands, Isaach De Bankolé |
Muzyka | Ed Shearmur |
Rok produkcji | 2005 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 104 min |
WWW | Strona |
Gatunek | thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W poprzednim sezonie widzieliśmy , jak pierwszy kryzys przewidziany przez Hariego Seldona został zażegnany dzięki Salvor Hardin. Wszystko wskazuje na to, że z kolejnym znów zmierzy się ona, tyle że wraz ze swoją matką. Można się też spodziewać, że istotną rolę w nadchodzących wydarzeniach odegra też cyfrowa wersja świadomości twórcy psychohistorii.
więcej »Miłość musi być! Z takiego założenia wychodzi uzbecki reżyser Hilol Nasimow. Obojętnie czy kręci film o współczesnej wojnie z przemytnikami i terrorystami (jak w „Hayocie”), czy też o Wielkiej Ojczyźnianej – jak, przynajmniej częściowo, w omawianym dzisiaj „Dziedzictwie” – nie może zabraknąć w nich rozbudowanego wątku melodramatycznego. Tym razem staje się on pretekstem do snucia wspomnień o niełatwym losie Uzbeków i Kazachów.
więcej »Choć pustynia Kara-kum znajdowała się tysiące kilometrów od głównych frontów wojny niemiecko-radzieckiej, to i tam dotarli hitlerowscy dywersanci, którym na dodatek sprzyjały niedobitki miejscowych basmaczy. O takiej właśnie akcji niemieckiego wywiadu opowiada w „Gorących szlakach” uzbecki reżyser Jułdasz Agzamow.
więcej »Międzygwiezdne fotele w natarciu
— Jarosław Loretz
Peregrynacje wyssane z palca
— Jarosław Loretz
Podróże międzygwiezdne de luxe
— Jarosław Loretz
E.T. wersja hard
— Jarosław Loretz
Ogrodowy nielot
— Jarosław Loretz
Mumii podejście drugie
— Jarosław Loretz
Mumia z gwiazd
— Jarosław Loretz
Pracownik idealny
— Jarosław Loretz
Niech się mury… drzewią?
— Jarosław Loretz
Interpol muzealny
— Jarosław Loretz
SPF – Subiektywny Przegląd Filmów (2)
— Jakub Gałka
Z Tralfamadorii na K-PAX
— Konrad Wągrowski
Krótko o filmach: Maj 2002
— Eryk Remiezowicz, Konrad Wągrowski
Grucha, pietrucha, sztryngbormengorninghejgen
— Bartosz Sztybor
To nie jest kolejna recenzja...
— Bartosz Sztybor
Latający cyrk
— Bartosz Sztybor
Avada Kedavra, Czarownico!
— Bartosz Sztybor
Przyszłość tkwi w szczegółach
— Bartosz Sztybor
Test pilota Cravena
— Bartosz Sztybor
Camera obskurna
— Bartosz Sztybor
Home Run... i nie wracaj
— Bartosz Sztybor
Rozbis(i)urmaniona karuzela
— Bartosz Sztybor
Zapomniałem zapamiętać, żeby zapomnieć
— Bartosz Sztybor