EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Imigranci |
Tytuł oryginalny | Dheepan |
Dystrybutor | Solopan |
Data premiery | 13 listopada 2015 |
Reżyseria | Jacques Audiard |
Zdjęcia | Éponine Momenceau |
Scenariusz | Jacques Audiard, Thomas Bidegain, Noé Debré |
Obsada | Jesuthasan Antonythasan, Kalieaswari Srinivasan, Claudine Vinasithamby, Vincent Rottiers, Marc Zinga, Franck Falise, Sandra Murugiah |
Muzyka | Nicolas Jaar |
Rok produkcji | 2015 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 109 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Cannes 2015: Wojna jest w nas |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Imigranci |
Tytuł oryginalny | Dheepan |
Dystrybutor | Solopan |
Data premiery | 13 listopada 2015 |
Reżyseria | Jacques Audiard |
Zdjęcia | Éponine Momenceau |
Scenariusz | Jacques Audiard, Thomas Bidegain, Noé Debré |
Obsada | Jesuthasan Antonythasan, Kalieaswari Srinivasan, Claudine Vinasithamby, Vincent Rottiers, Marc Zinga, Franck Falise, Sandra Murugiah |
Muzyka | Nicolas Jaar |
Rok produkcji | 2015 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 109 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Dokładnie trauma po wojnie nie tylko u żołnierzy ale i u cywilów utrzymuje się długo, długo...nie chciałabym być na miejscu ludzi którzy muszą uciekać z własnego kraju. Film dla mnie obowiązkowy do obejrzenia.
W trzy lata po tym jak przeniósł na ekran powieść szwedzkiego prozaika Pera Wahlöö „Morderstwo na 31 piętrze”, estoński reżyser Peeter Urbla zabrał się za ekranizację kolejnego skandynawskiego kryminału. Tym razem padło na dzieło Karla Arnego Bloma, które w wersji filmowej otrzymało tytuł „Błędne koło”.
więcej »Z jednej strony trudno nie podziwiać wysiłku i ryzyka podjętego przez imperatora, z drugiej zaś strony jego osobowość okazuje się naprawdę przerażająca. Sporo emocji dostarcza nam również obserwowanie burzliwej rozmowy Gaal Dornick i cyfrowej wersji Hariego Seldona, a także walki o przejęcie kontroli nad Niepokonanym.
więcej »Gdy w 1942 roku sytuacja na froncie wojny niemiecko-radzieckiej stała się dla Sowietów bardziej niż dramatyczna, dowództwo Armii Czerwonej ściągało posiłki z całego kraju. Na pierwszą linię walk trafiali syberyjscy Jakuci, jak również mieszkańcy Kaukazu i republik środkowoazjatyckich, w tym Uzbecy. O tym właśnie opowiada mający premierę przed kilkoma miesiącami dramat wojenny „Uzbeczka” Akbara Bekturdijewa.
więcej »Peregrynacje wyssane z palca
— Jarosław Loretz
Podróże międzygwiezdne de luxe
— Jarosław Loretz
E.T. wersja hard
— Jarosław Loretz
Ogrodowy nielot
— Jarosław Loretz
Mumii podejście drugie
— Jarosław Loretz
Mumia z gwiazd
— Jarosław Loretz
Pracownik idealny
— Jarosław Loretz
Niech się mury… drzewią?
— Jarosław Loretz
Interpol muzealny
— Jarosław Loretz
Gdy w domu brakło kombinerek
— Jarosław Loretz
Transatlantyk 2015: Dzień 6
— Sebastian Chosiński
Gwiezdny przybysz
— Marta Bałaga
Sprawa rodzinna
— Marta Bałaga
Ta podstępna miłość
— Marta Bałaga
Zagubieni
— Marta Bałaga
Samotny mężczyzna
— Marta Bałaga
Suplement filmowy 2019
— Adam Lewandowski, Marcin Mroziuk, Marcin Osuch, Konrad Wągrowski
Egzystencjalizm rewolwerowców
— Konrad Wągrowski
Oto słowo Boże
— Kamil Witek
Co nam w kinie gra: Pakt z diabłem
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Zabić Irlandczyka
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Portret niedokończony
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Na szczytach świata
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Niebezpieczny związek
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Jednym głosem
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Pan Turner
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Cena sławy
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Magical Girl
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Taxi
— Marta Bałaga
Chyba wszystkie filmy Audiarda, które oglądałam mi się podobały. Prorok, Rust and bone... Dheepana też zaliczam do tego grona. Mnie osobiście poruszył. Bardzo aktualny biorąc pod uwagę to, z czym się teraz zmierza Europa i pokazuje, że my jesteśmy współodpowiedzialni za tych, których wpuszczamy do swoich krajów, a często o tym zapominamy.