EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Oczy Julii |
Tytuł oryginalny | Los Ojos de Julia |
Dystrybutor | Kino Świat |
Data premiery | 25 marca 2011 |
Reżyseria | Guillem Morales |
Zdjęcia | Óscar Faura |
Scenariusz | Guillem Morales, Oriol Paulo |
Obsada | Belén Rueda, Lluís Homar, Pablo Derqui |
Muzyka | Fernando Velázquez |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | Hiszpania |
Czas trwania | 112 min |
Gatunek | groza / horror |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Ciemnego pokoju nie trzeba się bać |
EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Oczy Julii |
Tytuł oryginalny | Los Ojos de Julia |
Dystrybutor | Kino Świat |
Data premiery | 25 marca 2011 |
Reżyseria | Guillem Morales |
Zdjęcia | Óscar Faura |
Scenariusz | Guillem Morales, Oriol Paulo |
Obsada | Belén Rueda, Lluís Homar, Pablo Derqui |
Muzyka | Fernando Velázquez |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | Hiszpania |
Czas trwania | 112 min |
Gatunek | groza / horror |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Cóż z tego, że agenci z Slough House nie mają żadnego związku z niepowodzeniem operacji zaplanowanej przez Dianę Taverner, skoro idealnie nadają się na kozłów ofiarnych. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Jackson Lamb, który nie ma zamiaru poddać się bez walki.
więcej »Zmarły w styczniu tego roku żydowski prozaik Grigorij Kanowicz był nie tylko autorem nadzwyczaj interesujących powieści o tematyce żydowskiej, ale także cenionym scenarzystą filmowym, którego teksty przenosili na ekran reżyserzy litewscy, łotewscy i estońscy. „Długa podróż nad morze” Algirdasa Araminasa to skromny, ale przejmujący współczesny obraz obyczajowy, w którego centrum pozostaje stara kołchoźnica jadąca na spotkanie z synem.
więcej »Oczywiste jest, że służby specjalne często nie grają czysto, ale coraz więcej wskazuje, że tajna operacja, którą zaplanowała Diana Taverner, jest nie tylko nieetyczna, ale także łączy się z nadmiernym ryzykiem, a konsekwencje mogą ponieść wplątani w nią wbrew swej woli agenci z Slough House.
więcej »Indianie też nie mieli się czego wstydzić
— Jarosław Loretz
Życie miejskie dla ubogich
— Jarosław Loretz
Drama na trzy ręce
— Jarosław Loretz
Nie, nie, wejście od frontu odpada
— Jarosław Loretz
Technika zgniłego Zachodu
— Jarosław Loretz
Tam, gdzie nikt nie patrzy
— Jarosław Loretz
Czy Herkules była kobietą?
— Jarosław Loretz
Prosimy nie regulować monitora
— Jarosław Loretz
Patyki eliminacji
— Jarosław Loretz
Pieczęć średniego zapieczętowania
— Jarosław Loretz
Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal
— Joanna Pienio
Trójgłos o „Ki”
— Ewa Drab, Zuzanna Witulska, Artur Zaborski
Gdynia 2011 (2): Panorama Polskiego Kina
— Urszula Lipińska, Konrad Wągrowski, Artur Zaborski
Gdynia 2011 (1): Filmy konkursowe
— Urszula Lipińska, Konrad Wągrowski, Artur Zaborski
Off off with head
— Artur Zaborski
O (p)o(d)glądaniu
— Artur Zaborski
Tydzień z hiszpańską sztuką filmową
— Artur Zaborski
Zastrzyk adrenaliny na widok podnoszącej się kurtyny
— Artur Zaborski
Janek Wiśniewski padł, Janek Komasa wstał
— Artur Zaborski
Jak „Och, Karola” zredukować do „Och”
— Artur Zaborski
To nie jest kolejny kebab bar dla tureckich emigrantów
— Artur Zaborski
Ciężki język recenzji, nieprzyjemnie się czyta. Pan A.Z. to początkujący recenzent?