EKSTRAKT: | 30% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Och, Karol 2 |
Dystrybutor | Interfilm |
Data premiery | 21 stycznia 2011 |
Reżyseria | Piotr Wereśniak |
Scenariusz | Piotr Wereśniak, Ilona Łepkowska |
Obsada | Piotr Adamczyk, Małgorzata Socha, Katarzyna Zielińska, Małgorzata Foremniak, Anna Mucha, Katarzyna Glinka, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Grzegorz Małecki, Krzysztof Stelmaszyk, Jan Frycz, Ewa Kasprzyk, Marek Barbasiewicz, Maciej Jachowski, Andrzej Zieliński, Małgorzata Potocka, Wiktor Zborowski, Tamara Arciuch, Anna Samusionek, Grzegorz Halama, Katarzyna Figura, Magdalena Mielcarz, Maria Góralczyk, Antoni Królikowski, Andrzej Młynarczyk, Julia Wróblewska |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | Polska |
Czas trwania | 105 min |
Gatunek | komedia |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Jak „Och, Karola” zredukować do „Och” |
EKSTRAKT: | 30% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Och, Karol 2 |
Dystrybutor | Interfilm |
Data premiery | 21 stycznia 2011 |
Reżyseria | Piotr Wereśniak |
Scenariusz | Piotr Wereśniak, Ilona Łepkowska |
Obsada | Piotr Adamczyk, Małgorzata Socha, Katarzyna Zielińska, Małgorzata Foremniak, Anna Mucha, Katarzyna Glinka, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Grzegorz Małecki, Krzysztof Stelmaszyk, Jan Frycz, Ewa Kasprzyk, Marek Barbasiewicz, Maciej Jachowski, Andrzej Zieliński, Małgorzata Potocka, Wiktor Zborowski, Tamara Arciuch, Anna Samusionek, Grzegorz Halama, Katarzyna Figura, Magdalena Mielcarz, Maria Góralczyk, Antoni Królikowski, Andrzej Młynarczyk, Julia Wróblewska |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | Polska |
Czas trwania | 105 min |
Gatunek | komedia |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Drga mis,
w którym miejscu upatrujesz owych frazesów? Czytając Twój komentarz, mogę zarzucić Ci to samo - posługujesz się ogólnikami. Co rozumiesz pod pojęciem recenzji? Tak, jak pisałem, nie interesuje mnie jej klasyczna forma. Dążę do anglosaskiego pojmowania, z uwzględnieniem kontekstu i uwikłań w kulturę. Co do osobistych wyrzutów autora, czy Twoim zdaniem recenzja nie powinna być subiektywna? Z przyjemnością podejmę dialog, dyskusję na ten temat.
Dziękuję za wszystkie uwagi.
Pozdrawiam,
AZ
Cóż z tego, że agenci z Slough House nie mają żadnego związku z niepowodzeniem operacji zaplanowanej przez Dianę Taverner, skoro idealnie nadają się na kozłów ofiarnych. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Jackson Lamb, który nie ma zamiaru poddać się bez walki.
więcej »Zmarły w styczniu tego roku żydowski prozaik Grigorij Kanowicz był nie tylko autorem nadzwyczaj interesujących powieści o tematyce żydowskiej, ale także cenionym scenarzystą filmowym, którego teksty przenosili na ekran reżyserzy litewscy, łotewscy i estońscy. „Długa podróż nad morze” Algirdasa Araminasa to skromny, ale przejmujący współczesny obraz obyczajowy, w którego centrum pozostaje stara kołchoźnica jadąca na spotkanie z synem.
więcej »Oczywiste jest, że służby specjalne często nie grają czysto, ale coraz więcej wskazuje, że tajna operacja, którą zaplanowała Diana Taverner, jest nie tylko nieetyczna, ale także łączy się z nadmiernym ryzykiem, a konsekwencje mogą ponieść wplątani w nią wbrew swej woli agenci z Slough House.
więcej »Indianie też nie mieli się czego wstydzić
— Jarosław Loretz
Życie miejskie dla ubogich
— Jarosław Loretz
Drama na trzy ręce
— Jarosław Loretz
Nie, nie, wejście od frontu odpada
— Jarosław Loretz
Technika zgniłego Zachodu
— Jarosław Loretz
Tam, gdzie nikt nie patrzy
— Jarosław Loretz
Czy Herkules była kobietą?
— Jarosław Loretz
Prosimy nie regulować monitora
— Jarosław Loretz
Patyki eliminacji
— Jarosław Loretz
Pieczęć średniego zapieczętowania
— Jarosław Loretz
Czytadło na podróż
— Piotr Pieńkosz
Trójgłos o „Ki”
— Ewa Drab, Zuzanna Witulska, Artur Zaborski
Gdynia 2011 (2): Panorama Polskiego Kina
— Urszula Lipińska, Konrad Wągrowski, Artur Zaborski
Gdynia 2011 (1): Filmy konkursowe
— Urszula Lipińska, Konrad Wągrowski, Artur Zaborski
Off off with head
— Artur Zaborski
O (p)o(d)glądaniu
— Artur Zaborski
Tydzień z hiszpańską sztuką filmową
— Artur Zaborski
Zastrzyk adrenaliny na widok podnoszącej się kurtyny
— Artur Zaborski
Ciemnego pokoju nie trzeba się bać
— Artur Zaborski
Janek Wiśniewski padł, Janek Komasa wstał
— Artur Zaborski
To nie jest kolejny kebab bar dla tureckich emigrantów
— Artur Zaborski
Ani to recenzja, ani to opis, moim zdaniem. Wyświechtane frazesy, ale niech młody autor się uczy. Moja uwaga: Gdy człowiek nie jest w temacie do końca, nie pojmie słów, jakimi autor się posługuje. Przez recenzje rozumie się co innego, to, moim zdaniem, jest zlepek osobistych wyrzutów autora.