EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Mistrz |
Dystrybutor | Galapagos |
Data premiery | 8 grudnia 2020 |
Reżyseria | Maciej Barczewski |
Scenariusz | Maciej Barczewski |
Obsada | Piotr Głowacki, Grzegorz Małecki, Marcin Bosak, Marian Dziędziel, Piotr Witkowski, Rafał Zawierucha, Marcin Czarnik, Jan Szydłowski, Marek Kasprzyk, Kamil Szeptycki, Marianna Pawlisz |
Rok produkcji | 2020 |
Kraj produkcji | Polska |
Gatunek | biograficzny, historyczny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Krótko o filmach: Ciosy i uniki |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Mistrz |
Dystrybutor | Galapagos |
Data premiery | 8 grudnia 2020 |
Reżyseria | Maciej Barczewski |
Scenariusz | Maciej Barczewski |
Obsada | Piotr Głowacki, Grzegorz Małecki, Marcin Bosak, Marian Dziędziel, Piotr Witkowski, Rafał Zawierucha, Marcin Czarnik, Jan Szydłowski, Marek Kasprzyk, Kamil Szeptycki, Marianna Pawlisz |
Rok produkcji | 2020 |
Kraj produkcji | Polska |
Gatunek | biograficzny, historyczny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Sądząc ze „Zjadacza kości”, twórcy z początku XXI wieku uważali, że sensowne pomysły na horrory już się wyczerpały i trzeba kleić fabułę z wiórków kokosowych i szklanych paciorków.
więcej »A gdyby tak przenieść młodzieżową dystopię w kosmos…? Tak oto powstał film „Voyagers”.
więcej »„Cudak” – drugi z trzech obrazów powstałych w ramach projektu „Kto ratuje jedno życie, ten ratuje cały świat” – wyreżyserowała Anna Kazejak. To jej pierwsze dzieło, które opowiada o wojennej przeszłości Polski. Jeśli ktoś obawiał się, że autorka specjalizująca się w filmach i serialach o współczesności nie poradzi sobie z tematyką Zagłady, może odetchnąć z ulgą!
więcej »Marzenie archeologa
— Jarosław Loretz
Indianie też nie mieli się czego wstydzić
— Jarosław Loretz
Życie miejskie dla ubogich
— Jarosław Loretz
Drama na trzy ręce
— Jarosław Loretz
Nie, nie, wejście od frontu odpada
— Jarosław Loretz
Technika zgniłego Zachodu
— Jarosław Loretz
Tam, gdzie nikt nie patrzy
— Jarosław Loretz
Czy Herkules była kobietą?
— Jarosław Loretz
Prosimy nie regulować monitora
— Jarosław Loretz
Patyki eliminacji
— Jarosław Loretz
Porozmawiajmy z innym mną
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Thor to imię czy stanowisko?
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Znałem twoją babcię
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Dolina Baztán: Inguma
— Sebastian Chosiński
Dolina Baztán: Tarttalo
— Sebastian Chosiński
Dolina Baztán: Basajaun
— Sebastian Chosiński
Kieślowszczyzna w pelerynce
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Istne pandamonium
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Indianiątko Jonesiątko
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Bezpieczna przystań na pustyni
— Sebastian Chosiński
Komisarz z wyrzutami sumienia
— Sebastian Chosiński
O zachodzie słońca…
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Leśni Bracia – estońscy „żołnierze wyklęci”
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Poststrukturalne aforyzmy muzyczne
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Małżeństwo z dziesięcioletnim stażem
— Sebastian Chosiński
Gwałt niech się gwałtem odciska!
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Na tropie niebezpiecznego szaleńca
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: „Odrzuty”, których chce się słuchać
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Szpital grozy
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Dotyk fantastycznego piękna
— Sebastian Chosiński